maanantai 23. syyskuuta 2019

Väliaikatietoja

Hei, pitkästä aikaa. Kuten olette saattaneetkin jo huomata, niin edellisestä osasta on jo tovi. Valitettavasti mä joudun toteamaan, että seuraavaan osaan saattaa mennäkin jonkin aikaa.

Ei tässä mitään dramaattista ole tapahtunut, enkä mä ole myöskään lopettanut tai lopettamassa kun pelikin pyörii ihan nätisti, mutta... No, elämä. Mä hain keväällä opiskelemaan enkä päässyt, mutta mulla oli kesätyöpaikka, ja sain jatkaa siellä nyt kesän jälkeenkin. Töissä käyminen verottaa kuitenkin aikaa ja voimia, minkä lisäksi näin syksyn tullen mun muutkin harrastukset jatkuvat taas, ja ne syövät entistä enemmän aikaa tarinoinnilta. Eli syy tähän epäsäännöllisen säännöllisenä jatkuvaan julkaisutahtiin on ihan puhtaasti ajanpuute.

Kuten sanoinkin, niin lopettamassa mä en tosiaan ole. Suunnitelmia on tehtynä jo pitkälle tulevaisuuteen ja uusin osakin on työn alla, en vain osaa varmaksi sanoa, että milloin se tulee ulos. Koittakaa siis malttaa, vaikka julkaisutahti onkin vähän mitä on. :)

Nyt kun täällä olen, niin voisin kuitenkin jakaa kulissien takaa muutaman kuvan.
Näissä yliopistolla kuvatuissa osissa ei olla nähty paljoa mitään kodin ulkopuolella tapahtuvia asioita. Syynä on toki myös se, että opiskelu nielee suurimman osan simien ajasta, mutta ennen kaikkea se, että aina, kun noita vie johonkin julkiselle paikalle, niin Naomi tykkää viuhahdella ihan oma-aloitteisesti. En tiedä miksi, kun Naomin piirteissä ei kuitenkaan ole mitään hurjapäätä tms. Ja siis vain Naomi tekee tätä, Andreilla vaatteet pysyvät kyllä päällä.
Yhtenä yönä tuonne noiden asuntoon tuli murtovaras, ja nauratti kyllä ihan hemmetisti, kun varashälyttimen soidessa varas vaan jäi tuohon seisomaan ja huutamaan. :D Mitään ei onneksi ehditty pölliä.
Mun tarinoissa on esiintynyt useampikin mies- ja naispari, mutta pelissä olen kohdannut niitä muiden kuin omien talouksieni osalta vain kolmesti. Kaksi muuta on olleet naispareja joihin olen törmännyt ihan vain pelaillessa toisilla tallennuksilla. Nämä kaksi ovat ainoa miespari, jonka olen löytänyt. Eräänä päivänä törmäsin tähän muhinoivaan pariin yliopiston päärakennuksen aulassa Andrein ollessa luennolla, ja päätin sitten napata kuvan. Tuo tilannetta vierestä seuraavan naisen yrmeä ilme pisti kyllä huvittamaan. Mikäköhän naista mahtoi oikein nyppiä? Homofobiset ajatukset? Mustasukkaisuus/kateellisuus? Kuka tietää.
Mutta tosiaan, uusi osa ja senkin jälkeisiä osia on tulossa, en ole lopettanut, julkaisutahti on vain tosi epämääräinen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti